Yıllar önce sağ kulağım, beni uyutmayacak derecede çınlardı. Kulak doktorlarına gittiğimde işitme sorunum çıkmamıştı. Kulağımın çınlamasını duymamak için radyo açık olarak uykuya dalardım. Geçirmek için içine soğan suyu mu damlatmadım, kulak arkasını zeytin yağı ile mi ovmadım? Stresten olduğunu düşünüyordum. Çünkü görünürde hiçbir neden yoktu. Böyle yaşamaya alışsam iyi olacak diye düşündüm.
Bir yıl geçti geçmedi, sağ üst dişlerimden birisi aşırı derecede sızlamaya başladı. Doktora gittiğimde yapılacak bir şeyin kalmadığını anladık ve çektirdim. O da ne?! Dişim çekilince kulak çınlamam kesildi. Allah'a ne kadar şükretsem azdır. Ama bu günlerde yeniden aynı kulak çınlamam ortaya çıktı. Çünkü yirmilik dişim aşağı doğru indi ve önündeki dişi baskılıyor, biliyorum. Galiba yine bir diş hekimine uğramam gerekecek.
Neyse, gelelim sözümüze:
Kulağınız çınlıyorsa önce diş hekimine görünün.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder